Nydelig fjellandskap Faller cars |
Post Reply |
Author | |
Rottenikken
Viderekommen Joined: 16 oktober 2012 Location: Zambia Status: Offline Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 januar 2015 at 23:28 |
Jeg bygger en fin modell med begrensede midler. Feks har jeg bare en Faller bil. Det blir ikke tog på banen min, bare Faller car system grunnet pris og svingradius. Min bane er en beskjeden 120x60cm bane. Det blir vinterlandskap med MASSE fjell. Personbiler skal kjøre på indre spor som går i fjellet med smal vei grunnet at to lastebiler ikke kan møtes. Jeg bruker sparkel og alluminiumsfolie-prinsippet i landskapsbyggig. Det ser ut som det er umulig å komme til inne i banen hvis noe går galt men dere skulle bare visst hvor smart jeg er. Vil dere se bildet?
|
|
Helge Myhre
|
|
Skjalg
Viderekommen Joined: 03 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det denne du bygger? ;-)
|
|
_Skjalg
|
|
Rottenikken
Viderekommen Joined: 16 oktober 2012 Location: Zambia Status: Offline Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kaller jeg humor. Nei det blir ikke flåklypa
|
|
Helge Myhre
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjenner at jeg er litt under middels interessert... |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |