Et rart spørsmål om NMJ G4 |
Post Reply |
Author | |
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 desember 2014 at 14:21 |
Er det noen som ganske raskt kan gi meg målene på "blytyngden" som er inne i NMJ G4? Jeg har ikke tilgang til modellen her og nå, men muligens en løsning på en detalj på disse vognene.
Understellet kan enkelt trekkes ned og ut av vognkassen. Hele understellet er satt sammen av to deler som sitter sammen i flere plastklips, som enkelt kan tas fra hverandre. Tyngden ligger løst mellom de 2 delene. Forklaring til det rare spørsmålet kan jeg forhåpentlig vise i løpet av helgen. På forhånd takk hvis noen kan ta seg bryet....... Edited by Asgeir - 05 desember 2014 at 14:22 |
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tykkelse 2,5 mm
Lengde 71 mm Bredde 25,5 mm Åpningene på hver kortside er 10 mm lange og 7 mm brede |
|
Truls Slevigen
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |