Pensemotorer |
Post Reply |
Author | |
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 august 2005 at 10:38 |
Ok, jeg har en hel haug med Peco pensemotorer som jeg vil monetere under bordplaten. Det går en pinne fra denne motoren som skal opp til selve pensen, men den er alt for kort. Hva gjøres? Finnes det forlengere (fant ingenting om det på Peco sine hjemmesider) eller må jeg lodde på noe?
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
NMJ AS
Kommersielle aktører Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi har forlengelsespinner til Peco motorene på lager. Tidligere fulgte disse med, men det har det tydeligvis blitt en slutt på. Knut Moe Edited by NMJ AS |
|
NMJ - Norsk Modelljernbane AS
Strømsveien 102 N-2010 Strømmen Tlf: +47 64 84 57 30 Fax: +47 64 84 57 39 E-mail: inof@nmj.no Internet: www.nmj.no |
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Woot! Snakkast på mandag!
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Allerede tidlig i fjor kom det brev fra Peco til forhandlerene med beskjed om at denne forlengelsespinnen ikke ble levert med, men kunne leveres som ekstra del intill videre. Peco leverer ellers nye pensemotorer med varenummer PL-10E med lang arm ferdig montert. Dessverre er dette samme modell som PL-10 som jo har et relativt høyt strømforbruk. Det optimale ville vært om peco kunne produsert motoren PL10W som jo er en motor med lavere strømforbruk med lang stang i stedet for den korte som de nå gjør. Forøvrig går det og utmerket og skjøte stangen med en passende pianotråd og en liten messinghylse utenpå. Dette har vi brukt mye tidligere på Horten mj-klubbs anlegg. Eirik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |