MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Modeljernbane Dag Sporveismuseet, Oslo - 24/25 Mai
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Modeljernbane Dag Sporveismuseet, Oslo - 24/25 Mai

 Post Reply Post Reply
Author
Videoman View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 16 juni 2013
Location: Asker, Norge
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Videoman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Modeljernbane Dag Sporveismuseet, Oslo - 24/25 Mai
    Posted: 17 november 2013 at 22:14
Hei,

Vi, fra LTF (Lokaltrafikkhistorisk Forening) og Sporveismuseet i Oslo, skal organisere en MJ utstilling på Sporveismuseet i Oslo. Dato er er 24./25.Mai.

Ideen bak, er å vise MJ hobby til en bredere publikum, som vanligvis ikke kjører flere timer for se noen modellbaner utstilling. I september hadde vi en stor arrangement med nærmest 1000 besøkende, da hadde jeg en lille modellbane, some var svart populært.

Vi kan tilbud: 
En veldig sentral sted (2 min fra Majorstuen T-Bane). Plass og vi kan gjøre enda mer plass, hvis vi tar ut noen vogner eller busser. Veteran kan trikk skal kjøre for å bringe folk til museet, der skal også blir veteran bus. Sidearragement med omvisning. Hvis der går greit, kan Ruter lagre reklame i alle T-Bane, Trikker og busser.

Hvis dere er interessert å utstille en anlegg, skriv til meg: tgschwind(at)vtxmail.ch, eller her.

-Thierry




Edited by Videoman - 13 januar 2014 at 11:10
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.