NEM-normene på norsk |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 april 2013 at 11:27 |
På MJ-wiki står det følgende: "De norske oversettelsene av NEM-standardene er tilgjengelige hos Modelljernbaneforeningen i Norge." http://mjwiki.no/wiki/NEM Jeg har lett på nettsidene her til MJF, uten å finne disse. Søkemotoren gir "server error", så den var til liten hjelp. Er det slik at det finnes norske oversettelser av NEM-normene, eller er det feilaktig informasjon på MJ-wiki? |
|
Svein S
|
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Svein, du er nok litt tidlig ute. Tønnes Tønnesen som er styremedlem jobber med saken, og jeg som sitter i teknisk kommite i MOROP skal sjekke dem. Enn så lenge må du greie deg med Tysk eller Fransk utgave, men om det hjelper blir de også oversatt til nederlansk, jeg har kontakten.
Hilsen Stein Johannessen.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er ikke tidlig ut, men MJ-wiki påstod allerede i 2007 at NEM-standardene var tilgjengelig på norsk. Det må ha basert seg på en intensjon, bare. For egen del klarer jeg meg med den tyske teksten. TIdligere forelå de på engelsk også, men de er trukket tilbake.
|
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |