MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Noen som kan fortelle meg hva noe av dette er?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Noen som kan fortelle meg hva noe av dette er?

Post Reply Post Reply
Author
LenaCecilie View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LenaCecilie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Noen som kan fortelle meg hva noe av dette er?
    Posted: 10 juli 2012 at 01:57
Heisann

Er det noen her som kan fortelle meg noe om disse, eller eventuelt vet hvor jeg kan henvende meg?

01

På forhånd takk!
Back to Top
Herman View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Herman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juli 2012 at 02:13
Tja.

Det hadde hjulpet å vite hva du ønsker å vite.

Det er en samling av modelljernbanelokomotiv og vogner i et vitrineskap. Men det visste du vel...

Det er mye materiell med amerikansk og tysk forbilde, og noen få vogner med dansk forbilde.

Siden du viser et slikt bilde her er det nærliggende å tro at det er på sin plass å kondolere, og at du ønsker å vite hvor mye samlingen kan være verd. Men det kan være mye annet som ligger bak.

Jeg kan ikke umiddelbart se noen enheter som slår meg som spesielt verdifulle, hvilket vil si at det er en sammenheng mellom hvor mye arbeid du vil legge i et salg, og hvor mye penger du kan få.

Edited by Herman - 10 juli 2012 at 03:32
Back to Top
ArneGH View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ArneGH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juli 2012 at 17:37
En liste over hva du har hjelper. Ta ut hver enhet og se om det står noe firmanavn o.l. Ev sjekke om det finnes tomme esker. Hvis du ønsker å selge det, så er en liste veldig kjekt. Kanskje bor det en mj-er i nærheten som kan hjelpe deg.
Ev ta bilde av hver enkelt enhet og legge ut.
Arne Heggeseth

Hellbanen,HO, DCC
www.heggeset.no
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.