lys stolper |
Post Reply |
Author | |
kennethmarklin
Nykommer Joined: 16 september 2011 Location: norge Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 november 2011 at 19:00 |
hei,
har tenkt å kjøpe lyktestolper på min modelljernbane og lurer da på om det er nok å kjøpe den belysningen som dei selger på nmj som dette følger da alt med for å få lyd i dei ? eller trenger man noe utenom og i tilfelle hva trenger man ?
|
|
Øyvind Ø.
Medlem i MJF Joined: 08 juli 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du trenger en passende strømforsyning. Jeg synes ofte at anbefalt strømstyrke er noe
i overkant (skarpt lys) og da kan du bare redusere antall volt litt. Edited by Øyvind Ø. - 21 november 2011 at 19:17 |
|
Mvh Øyvind
Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......? |
|
kennethmarklin
Post Options
Thanks(0)
|
ok takk ska du ha
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
kennethmarklin
Post Options
Thanks(0)
|
hvor finner eg ein lys dekoder ? er det ein slikhttp://shop.nmj.no/product_info.php?cPath=326_303_185&products_id=546&osCsid=d3461f77b2cd224a39e0c481b26aa2e3 du mener
|
|
helleland
Nykommer Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror nok KjellAn tøyse litt m deg no Men ville tro den der er bra til LYS! |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
E L K
Medlem i MJF Joined: 01 januar 2007 Location: NORGE Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
hei dimmer du ned 10% øker du levetiden med 40%
gjelder kun gløde pærer
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |