Problemer med medlemsregisteret |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 august 2011 at 14:38 |
MJF har siden mars hatt store problemer med medlemsregisteret og mange som har søkt å melde seg inn eller melde adresseendring har ikke fått svar. Styret har desverre oppdaget omfanget av problemene for sent og dette Ella er jeg sterkt. Vi tar nå grep for å komme ajour og for å sikre en bedre stabilitet i registrering og oppfølging av nye og gamle medlemmer. Alle som har henvendt seg til foreningen om medlemsskap skal ha fått svar fra meg i løpet av de siste ukene. Om det ikke har skjedd, ber jeg om tilbakemelding til styret med svar på den automatiske mailen som ble generert og sendt ved opprettelse av saken i saksbehandlersystemet vårt.
Med vennlig hilsen Morten Jacobsen Leder MJF pt på ferie i USA Edited by Morten Jacobsen - 25 august 2011 at 14:39 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |