Fres |
Post Reply |
Author | |
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 november 2010 at 13:39 |
Rekk opp handa alle som vill ha en sånnen i garasjen:
Jeg vil!
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva i all verden ville du brukt et slikt monster til? Hvis du panlegger en Big Boy i 1/8 bygd i rustfritt stål kan jeg kanskje forstå det, men tror du ikke en *litt* mindre maskin ville vært *mye* mer henisktsmessig? PS: Når jeg tenker meg om har jeg faktisk en greie i verkstedet lagd på en maskin av denne størrelsen, en planfrest plate i rustfritt stål med et frest spor med 22,2 mm bredde i. Trodde en slik byggeplate skulle være gull verd, men så langt har jeg knapt brukt den... Edited by Håvard H - 25 november 2010 at 17:15 |
|
øystein lb
Post Options
Thanks(0)
|
jo jo, men presisjonen på en sånnen maskiner jo langt over det man får til på en liten maskin.
Men ærligtalt, jeg kommer aldri til og ha bruk for et sånnet monster, ei heller en dreibenk av samme kaliber!
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det finnes nok noen alternativer i mellomskiktet! Jeg har for eksempel hørt mye pent om Wabeco sine freser og dreiebenker: Wabeco web-shop Edited by Håvard H - 25 november 2010 at 16:40 |
|
øystein lb
Post Options
Thanks(0)
|
Det var her ifra du kjøpte deg nye dreiebenk?
|
|
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, bestillte en demo-brukt maskin for levering i desember. Krysser fingrene for at det er en investering for livet... |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |