MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Min hjemmeside.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Min hjemmeside.

Post Reply Post Reply
Author
PIO View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PIO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Min hjemmeside.
    Posted: 06 mars 2005 at 22:25

Hallo !

Jeg vil med dette få beklage overfor Bjørn Nicolaisen og SMJK at jeg uten å ha spurt om tillatelse, har lagt ut en animasjon av 2 x El16 på min hjemmeside. Jeg ble gjort oppmerksom på dette via et innlegg i min gjestebok i dag. Jeg er takknemlig for at innsenderen gjorde dette, slik at jeg ble gjort oppmerksom på saken. Altså jeg var jo oppmerksom på at animasjonen lå der da, jeg har jo selv lagt den ut, men har desverre ikke innhentet de nødvendige tillatelser til å legge den ut.

Å legge ut materiale som tilhører andre uten først å ha innhentet tillatelse fra eieren, er selvsagt under enhver kritikk. Jeg må bare innrømme at jeg ikke tenkte på dette da jeg "lånte" animasjonen fra SMJK sine sider. Animasjonen er nå tatt ut fra mine sider og jeg har sendt mail til Bjørn Nicolaisen med en beklagelse.

Dette innlegget er ment som en beklagelse også til dere som har besøkt mine sider og funnet SMJK sin animasjon der.

Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !!

<a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.