MJ Rallar'n |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 januar 2010 at 20:01 |
Jeg ryddet litt i stad, og kom over et MJ-blad som jeg har liggende to eksemplarer av. MJ Rallar"n heter det, og mine eksemplarer er fra 1991. Det er utgitt av en gruppe MJ-ere i Elverum med Petter Renolen som redaktør.
Er det noen som vet noe om hva som skjedde med bladet? |
|
Svein S
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slike nyetableringer er jo alltid velkomne, så jeg bruker å tegne "støtteabonnement".
Jeg tegnet i sin tid også abonnement på dette bladet men kun 2 utgaver dukket opp i posten.
Mener de hadde adresse på Elverum stasjon?`
Jeg kjørte passerte Elverum året etter og spurte da folk på stasjonen om kva som hadde hent, men både bladet og personene som sto bak, var ukjent på den adresse de selv oppga.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |