Grundsetbanen |
Post Reply ![]() |
Author | |
oddrune ![]() Nykommer ![]() Joined: 17 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 januar 2010 at 09:58 |
Hei!
Jeg har tegnet ferdig "Løten Stasjon", problemet er å få den ferdig, kan noen hjelpe? Savner og svar i fra"Hjellum Stasjon"
MVH
Odd Rune
|
|
|
![]() |
|
Chr. Lil. ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei hei Odd Rune!
Jeg sa en tid tilbake at jeg kunne bygge Hjellum. Jeg har ikke anelse for når jeg eventuelt kan starte med det, så hvis du finner noen andre som kunne tenke seg det, så er det bare å gjøre det ![]() Skal nå et halvt år til Narvik blant annet ![]() ![]() Jeg skal oppe til Kløfta Mj neste uke, er du der da? Kunne vært artig å sett litt på planene dine. Mvh Christian |
|
![]() |
|
LokoJon ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Hei Odd Rune !
Jeg kommer til Kløfta neste torsdag med Christian, da kan vi snakkes nærmere
![]() Beklager at jeg måtte avslutte vår samtale så brått i dag, men kaffe og grut randt ut over bord og møbler
![]() Vil veldig gjerne høre mer om prosjektet ditt, og vil gjerne vurdere hva jeg kan bidra med ! Edited by LokoJon - 21 januar 2010 at 23:44 |
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
![]() |
|
oddrune ![]() Nykommer ![]() Joined: 17 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 35 |
Hei!
Dette høres nesten ut som at det skulle være slutt med ett kvinnfolk som vil være hyggelig tross alt. Gleder meg til neste åpen dag på KMJK, skal prøve og være der, ellers vet vår formann og vår kasserer om dette. Planene ligger i ei mappe i hylla mi der nede.
MVH
Odd Rune
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |