MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Marklins T44 modeller - stor prisforskjell!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Marklins T44 modeller - stor prisforskjell!

Post Reply Post Reply
Author
Mr. Karlsen View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Karlsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Marklins T44 modeller - stor prisforskjell!
    Posted: 03 desember 2009 at 22:28

Jeg kikket litt på sidene til Amundsen Hobby ikveld, og la merke til at Marklins modell av T44 i orange farge koster 2390 kroner. En pen modell med gode kjøreegenskaper har jeg hørt.

Før jul skulle T44 i blå drakt også komme på markedet, denne har fått prisen 2750 kr! Hvordan kan en liten lakkforskjell bety en så stor prisforskjell? Jeg har hørt at den blå verisjonen vil komme med lyd, men det blir vel en typisk billig Marklinhorn, eller blir det full lydpakke? =)

Back to Top
Steen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 desember 2009 at 11:37
Den blå er jubilerumsutgave med vitrine - dette kan ikke sammenlignes !

Edited by Steen - 06 desember 2009 at 11:38
Steen Lorenzen
Modelltog AC skandinavia H0
http://www.modelltog.com
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 desember 2009 at 11:50
Da må det være "plastboksen" som koster NOK 360??
Lakkering kan umulig koste noe mer?

Ellers går T44 temmelig usselt mht. analogdrift. - Det gjør i hvert fall min!
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 desember 2009 at 15:00
Var en diskusjon på Stinsen angående denne vitrineboksen som man absolutt skal ha med dersom man kjøper modellen. Ikke akkurat noe sjakktrekk av Marklin, de fleste har null interesse av å betale 360 kroner for den boksen. Til sammenligning får man et Detolf vitrineskap på Ikea til 399,-
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Mr. Karlsen View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Karlsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 desember 2009 at 20:34
Aha, takk for svarene! Jeg drev å surfet litt her ikveld, selvom mange rister på hodet pga den "tullete" vitrina så ser jo den kjempelekker ut!

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.