En lærerik side |
Post Reply ![]() |
Author | |
fgjerde ![]() Viderekommen ![]() Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 august 2009 at 11:19 |
Kom over en svensk side for en tid tilbake som jeg har lest en hel del på. Så i god medmennesklig ånd fikk jeg for meg at jeg vil dele den med andre. Så selv om den handler om N-skala så legger jeg den inn under H0, da den er like god for alle skalaer... http://www.frykmo.se/mj/ Håper andre også finner siden interessant.
|
|
fgj
|
|
![]() |
|
ollef ![]() Nykommer ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Sweden Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får tacka för uppmärksamheten
![]() Jag har nyligen kompletterat hemsidan med en ny avdelning som visar mitt just nu pågående modulbygge. Egentligen är det en sammanslagning av två tidigare, ej färdigbyggda moduler som jag rev ner för att skapa en dubbelmodul. -------------------------------- På byggebordet under helgen har denna mejeribyggnad från Mackmyra bruk varit ![]() Förebilden på ett foto från april 2008 ![]() Modellen som den ser ut idag. Det är nu bara stengrunden längst ned som saknas och sedan är den färdig för att placeras på modulen. Hälsningar OlleF Edited by ollef - 13 september 2009 at 23:11 |
|
OlleF
Besök gärna mina sidor på: - En mellansvensk modelljärnväg i skala N - Frykmo Modellbyggeri - Smådetaljer för modellbanen |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |