Når det er størrelsen det kommer an på..... |
Post Reply |
Author | ||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 august 2008 at 15:40 |
|
Hei!
Jeg var litt usikker på hvor jeg egentlig skulle poste denne siden den passer i seksjonene for "Landskap", "Andre Tema" og "Helt off topic". Siden det er bygget i skala 1:25 og samtidig inneholder noe tog, poster jeg den her til inspirasjon for alle.
(Kan ta litt tid å laste siden på grunn av mange bilder)
Synd dette ligger litt langt unna. Edited by Roger - 23 august 2008 at 15:44 |
||
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Fiffige kommentarer der, litt mangel på arkitekturkunskapene hos skribenten. F.eks. på side to:
"That famous castle in the mountains of Norway or Finland or somewhere." |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei!
He-he....
Jeg så den jeg også, og det er nok ikke bygdeborgen på Borgerås som er modellert her.....
Men, fint var det i hvertfall.
|
||
Med vennlig hilsen
||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det slottet er i Sarpsborg det... |
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nettopp, altså ikke "in the mountains of Norway" |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei!
I skala 9:1 da, eller?
Uansett noe å tenke på, dersom man skulle begynne på en hagejernbane en gang.....
|
||
Med vennlig hilsen
||
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Akkurat nå er hylleanlegget pakket bort. Venter på at nytt hobbyrom skal bli ferdig. Men jeg tenker en del på hagejernbane om dagen, så sånn sett var linken til Roger god inspirasjon. |
||
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei!
Det er ikke ett tog, men dette byggesettet må vel kategoriseres som en "storskala"?
|
||
Med vennlig hilsen
||
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Regner med det var Neuschwanstein han egentlig mente? Nydelig modell :)
http://no.wikipedia.org/wiki/Neuschwanstein Edited by a[c]e - 18 mai 2009 at 18:55 |
||
ace@samlerforumet.net
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |