MJ messe på Grefsen |
Post Reply |
Author | |
Roarj
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 42 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 mars 2008 at 21:14 |
Hei
Besøke messen i dag, relativt bra besøkt. Flere spennende anlegg, vil særlig fremheve hva besøkende Hollendere kunne vise frem, dette var anlegg i ypperste klasse som alene var vel verd besøket. Ingen grunn til å sitte hjemme, ta en tur til Grefsen!
Roarj
|
|
Roarj
|
|
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enig, veldig bra messe!
Var der i 4 timer, kjedet meg ikke ett sekund kjøpte en mmega vitrine og boka om Valdresbanen. Det var en ting jeg syns var litt spesielt morsomt/merkelig Det ble solgt ubrukte roco trevogner til 350kr i 2.etasje mens det ble solgt urørte roco vogner på NMJ sin stand til 289kr. |
|
Terje Reiss
Nykommer Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gutta har virkelig
stått på dugnad for å få igang ei skikkelig messe av den gode gammle
stilen.Denne messen er en av de bedre som har vært i Norge på en stund.
Mange fine anlegg, store utenlanske fine annlegg, forhandlere og kantine og en del brukthandel.ja her skal ikke publikum sutre for her er det tog i action hele tiden. ja de som går glipp av denna de har godt glipp av ei skikkelig bra messe. men de har fortsatt morgen dagen igjen. lun Aften. |
|
Terje Reiss
|
|
RaA
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvor på grefsen er denne messen? Annonsering med adresse eller kart er ikke akkurat synlig eller?
|
|
mvh Ragnar
|
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er den gamle lagerbygningen på motsatt side av sporene for stasjonsbygningen på Grefsen. Om linken funker burde du få opp skråfåto under.
Hilsen Kjetil
|
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.norskmjforum.no/asp/hva_skjer.asp
Det har vært en kjempefin lørdag, 550 besøkende i dag. Edited by JanT - 29 mars 2008 at 23:18 |
|
studenten
Viderekommen Joined: 27 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
Knall messe! Akkurat slik jeg husker det fra "gamledager". Jeg hadde i dag med nevøen min (2 år tror jeg). Og med skinner i gulvet ble vel ingen skalaer utelatt..?
|
|
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
|
|
ELK
Nykommer Joined: 10 november 2004 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
DETTE VAR KJEMPEBRA, SLIK EN MESSE SKAL VÆRE MANGE FLOTTE ANLEGG I ALLE SKALER. TAK TIL DERE ALLE, KOMMER HJERNE TIL HØSTEN OGSÅ.
|
|
ELK
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for en flott messe
Kommer litt bilder i løpet av morgendagen.
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dette var en knallbra messe!
Hr. Messingmodellsamler ble observert...
Men litt imponert over meg selv...hadde ikke oppe kameraet en eneste gang på messa..
|
|
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Forrige bilde viser lokalet 27.mars (2 dager før messen åpnet).
Edited by JanT - 03 april 2008 at 22:12 |
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Nå får jeg ikke lastet opp fler bilder! Noe som skjærer seg her?
|
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Styrkars anlegg
|
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Nederlandsk diorama
|
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Det fantastiske lille N-anlegget "Den Blå Trikken" fra nederland.
Edited by JanT - 03 april 2008 at 22:22 |
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Deilig messing!
|
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Bilder fra MBS sitt franskinspirerte anlegg:
|
|
JanT
Post Options
Thanks(0)
|
Bilder fra Jokerdalen Privatbane
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er nok ikke bare fransk inspirert, men tar motiver fra Chemin de Fer de Vivarais, like ved Vallence i Rhone dalen. Om jeg får stabla sammen noe så har jeg endel film derfra i sommer.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |