CF, Magne og Andreas på tur |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 februar 2008 at 20:27 |
Hilsen Andreas.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaja, når Andreas poster så må vel jeg og. MEN, beklager, jeg gidder ikke å skrive hele innlegget mitt på nytt, derfor linker jeg istede til stedet dere kan se bildene uten å scrolle, http://www.phpbbserver.com/smalspor/viewtopic.php?t=348&mforum=smalspor
I dag gikk turen til Grorud midt i morgenrushet. Opp 06:30 var hardt. Vi starter mykt, på Oslo S.: Så bar det opp til Grorud, der vi var fra kvart over åtte: Spesi veksel: 2211 Hallingjenta første gang i dag. Så Loenga: Her fikk jeg nytte av 200mm-linse Etter å ha zoomet oss ferdig der oppe tok vi igjen toget nord-østover, først til Lillestrøm, deretter til Sagsalen der vi besøkte Moe jr. før vi gikk for å få med oss neste pulje med godstog. Så begynte vi å bli lei av Sagdalen, og tok toget ned mot byen igjen, her ble El18 med B7"ere et blikkfang: Og se hva som kom for å plukke opp vognene: El 17 maskina vi hadde sett i Lodalen noen timer tidligere! Og da var vi ferdig for dagen, jeg løp til mitt tog med 300 bilder på minnekortene, litt ble heldigvis slettet... Takk for i dag Andreas og Magne! Edited by carlf - 19 februar 2008 at 20:30 |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |