tog butikker |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 juni 2007 at 19:56 |
Hei, er det noen som vet om noen modelljernbane butikker i paris i område rundt eifeltårnet??????
mvh
kokken
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror du må utvide området litt. I den delen av byen er det mest dyre resturanter og offentlige bygg...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjekk "Gule sider" når du kommer fram, katalogen ligger ofte på hotellrommene.
|
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
bor 5 min gangavstand fra eifeltårnet. hvor langt må jeg evt dra for å finne en togbutikk
mvh
kokken
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
For mange år siden gikk jeg forbien Mj forretning i området Pigalle - Gare du Nord, såvidt jeg husker. Husker verken gate eller navn på sjappa.
Edited by Per Einar Orebe - 07 juni 2007 at 10:21 |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her har du en:
Men vet ikke hvor den ligger ift Eiffeltårnet.
Petter Edited by traiNman - 07 juni 2007 at 12:45 |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denne adresen ligger ikke så langt fra Bastillie plassen Se bilde fra Google Earth:
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |