Et lite rom for MJ ... |
Post Reply |
Author | |
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 november 2004 at 12:44 |
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
...
Edited by KjellAn |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei KjellAn ! Fine bilder, og artig logg. Sert ut til at du har kommet omtrent like langt i anleggsbygging som meg, dvs "plywood Valley" Jeg har også nettopp bygget en Di2. Men min er faktisk HELT ferdig! Den går foreløpig analogt, men kanske det er plass til en liten dekoder et eller annet sted ? Lykke til videre MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
VA
Veteran Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 231 |
Post Options
Thanks(0)
|
Edited by VA - 28 september 2014 at 18:55 |
|
MVH
VA |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
V60 er den opprinnelige tyske betegnelsen på denne dieselloktypen "V" lurer jeg på om sto for verbrennungstriebwagen (forbrenningsmotor) eller noe. Mvh Eirik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |