Valgets kval |
Post Reply |
Author | |
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 januar 2007 at 18:24 |
Heisann alle sammen! Jeg trenger litt assistanse av dere. Jeg har planer om å kjøpe EN vogn til i B3-serien for å få et litt mer komplett togsett, men jeg lurer veldig på hvilken. Jeg skulle selvfølgelig gjerne ha kjøpt mer enn en, men jeg kan desverre ikke bruke alt av penger på MJ. Pluss at hvis jeg skulle ha kjøpt mange vogner så hadde det nok uansett blitt B7...
Men uansett, her er et bilde av det togsettet som jeg har for øyeblikket. Jeg har for øyeblikket plukket ut tre alternativer, alle fra NMJ: R1 Nydesign AB11 Nydesign Jeg har litt sansen for tog der det er litt fin mix av vogner så mitt tredje alternativ er AB11 Mellomdesign. Det ville kanskje gjort at den ene vognen i gammeldesign ikke skiller seg så veldig ut... Hva tror dere blir seende best ut? Det er ikke sikkert at jeg hører på dere, men jeg har selv ikke peiling på hvilken vogn jeg skal kjøpe og jeg begynner å bli lei av å vri hodet.... Edited by Yngve - 22 januar 2007 at 16:43 |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |