Ønskeliste ? |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | ||
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 oktober 2006 at 13:46 |
|
Hei alle MJ folk Selv om det er fremdeles over 2 måneder til jul. Så har jeg allerede det meste av ønskelista klar Hva står på ønskelista deres da ?
|
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
GeirC ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fred på jord, bedre betalt jobb og snille barn? Egentlig så ønsker jeg meg nye madrasser først og fremst, og Di6 fra Hobbytrade..... |
||
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
||
![]() |
||
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
|
ny bil hadde vært fett.
mer trolig at det blir noe "nyttig" leksikon, stekepanner/gryter. slike ting. |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
![]() |
||
Hans-Ingve ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
|
hadde vært morro og endelig fått fiksa seg en volvo amazon..
eller så er el18 og bm65 i modell også på ønskelista, det blir vel noe fra messa i drammen også. |
||
![]() |
||
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
|
- Et stort nytt rom jeg kan fylle med tog.
- At Märklin får et myyye større britiskt sortiment (helst mye damplok) - Stor hage med en jernbanestrekning med damptog. - Damplok lappen (og kanskje bil-lappen med det samme jeg er i støtet) - Et par nye vanter Tror jeg bare får sistnevnte... ![]() ![]() Edit: ![]() Edited by carlf - 18 oktober 2006 at 19:02 |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
![]() |
||
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
|
Heljan sin containerkran
![]() |
||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
||
![]() |
||
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
|
Du vet hvis du tar de prosjektene dine ned fra luften (hvordan får du dem egentlig til å henge der? Helium?) så vil de bli lettere å hanskes med. Ting som henger i løse luften er tungvint å jobbe med som regel
![]() |
||
![]() |
||
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
|
Jeg ønsker meg . . . . . . . . .
To-akslede tømmervogner til hjul. Til en pris som tillater at jeg kjøper et større antall i slengen ![]() |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
![]() |
||
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
|
hm ja mee tooo.... |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
![]() |
||
Steen ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
|
er det dem her du tenker på http://www.hobbytrade.dk/dk/produkter/vogne/sj_o/sj_o.shtml
|
||
![]() |
||
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
|
Dessverre,
mer av den typen jeg ofte ser skinnelangs i dag. |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
![]() |
||
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
|
Nå har jeg faktisk en køyseng på rommet mitt
Synes jeg så en slik vogn på Fremo treffet i Sandnes. . . . . . . . .
Ellers så ønsker jeg meg et stort hus med eget MJ-rom, samt ei til å vaske og lage mat for meg Edited by SveinR - 18 oktober 2006 at 22:34 |
||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
||
![]() |
||
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
|
En 206 eller en Bm64 til Granvin som er under bygging Hobbyrom får eg i det nye huset... Så plass skal det ikke mangle på. Mer penger til matriell er jo ikke dumt... |
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
![]() |
||
KjellAn ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
|
Det blir et nytt (pent brukt) hus til jul i år.
![]() Det lille MJ-rommet på 6 m2 med spor både høyt og lavt blir skiftet ut med et stort kjellerrom på ca 30 m2. Håpet er at rommet skal bli ferdig innredet med lys og varme til jul. Ellers vil jeg la feieluka stå åpen slik at julenissen kan komme ned pipa med alt MJ- utstyret jeg har ønsket meg det siste året: - ESU ECoS digitalsentral - ESU Mobile Control - Noen ekstra boostere - 100 meter flexiskinner (Mä-K) - El 14 Superline - Flere nye vogner i B3-serien - Skd 206 byggesett AC Spørsmålet blir vel om jeg har vært snill nok i år. ![]() For å holde balansen mellom meg og fruen så blir et tilsvarende stort naborom i kjelleren pusset opp for hennes hobbyer som er veving og annet håndarbeide. Det er vel positivt at man kan sitte i hvert sitt rom med hver sin hobby. ![]() |
||
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
||
![]() |
||
Henning L ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
|
Det høres jo glimrende ut! (Jeg kunne også tenkt meg noe sånt...!)
Ja - og så stille det blir da! ![]() ![]() |
||
![]() |
||
KjellAn ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
|
Tror det skal være mulig å la døra mellom rommene stå på gløtt ... ![]() |
||
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
||
![]() |
||
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
|
Jeg vil også ha nytt hus Bor i et 140 kvadrat hus som vi kjøpte for ca et år tilbake, det har senere vist seg at hele møkka er full av maur i alle størrelser og former 140 kvadrat er heller ikke det helt "store" for en familie på fire + 2 bikkjer og to mj entusiaster som begge går rundt med planene klare for hvert sitt Mj anlegg på X antall m2.
Edited by Andreas - 19 oktober 2006 at 16:15 |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
|
Noen flere som har ønskene klare? kom igjen å del det med oss andre
![]() |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
Henning L ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
|
Nja... finessen er jo at det faktisk blir stille! ![]() |
||
![]() |
||
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
|
Jeg ønsker meg: Magne |
||
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
||
![]() |
||
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
|
Hadde heller gått for den nye multimousen til Roco i stedet for lokmouse 3. Og den har skandinavisk språk , noe ikke lokmousen har. Edited by Wickerman - 21 oktober 2006 at 16:54 |
||
A matter of life and death
|
||
![]() |
||
Yngve ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
|
Jeg ønsker meg et svært rom og masse tid og tålmodighet til å bygge et anlegg.
|
||
![]() |
||
|
Hvem gjør ikke det MJ hilsen Andreas |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
Nordlandsbanen ![]() Viderekommen ![]() Joined: 19 august 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
|
Dette er mine ønsker til jul:
Jaja, dett var dett.
|
||
![]() |
||
|
Autotransportvogner, tenker du på det kommende byggesettet bilvogna fra Skaladesign ? Den må foresten tilføyes i ønskelista mi |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
Nordlandsbanen ![]() Viderekommen ![]() Joined: 19 august 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
|
Ja de som vises på togbutikken.no . Det må man jo ha på et anlegg med norsk forbilde. Egentlig så er det jo "nordnorsk" forbilde da" Edited by Nordlandsbanen - 21 oktober 2006 at 22:14 |
||
![]() |
||
|
De er godt representert i godstogene på Nordlandsbanen (og ellers på det norske jernbanenettet) de der ja
![]() |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
|
Kom igjen da! 13 av 530 medlemmer på hele forumet har skrevet hva de ønsker seg til Jul, hva med de resterende 517 medlemene ? |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
|
Jul? Bah! Humbug!
|
||
![]() |
||
Heine Pedersen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 507 |
|
Vi 517 andre har sluttet å tro på julenissen, så vi må kjøpe det vi har lyst på selv, og det gjør vi gjøre hele året.
![]() Heine |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |