Dekaler |
Post Reply |
Author | |
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 desember 2005 at 16:26 |
Hei
Ringte til Blend for å bestille noen dekaler, men svaret var at de ikke lenger lager dette. Tok en telefon til NMJ om de kunne skaffe dekaler til en EL 17 som jeg holder på med, men de også meldte pass. Kunne prøve en gang utpå nyåret ........... Så spørsmålet mitt er om noen har peiling på om dette kan skaffes fra noen andre ? MVH Espen |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan vel kanskje klare å lage riktige dekaler til el17 fra andre dekaler til el lok.. de dekalarkene jeg har kjøpt hadde iallefall rikelig med tall til nummer, så med litt fingerferdighet så burde en kunne butte ut f.eks EL13 med EL17.. Vingehjulet er jo likt Om du får tak i slike dekaler er noe annet. Bergenhobbysenter hadde slike når de eksisterte, tror ScandinavianMiniatyres lagde også noen slike dekaler. tar jeg ikke feil så har jeg fått tak i noen gamle fra SM hos HobbyLand AS Ellers så kan du lage selv og sende til tyskland for trykk. de tar 100,- for et A4 ark |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
thomas snare
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når hadde EL17 vingehjul?
Trodde de ble levert i nydesign? |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
El17 ble levert i nydesign(både serie 1 og 2) |
|
A matter of life and death
|
|
PR
Medlem i MJF Joined: 04 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 372 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er ikke økenavnet på det nye emblemet til NSB som kom i 1979 sneilen? Det ser hvertfall slik ut opp-ned
PR |
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan vel kanskje klare å lage riktige dekaler til el17 fra andre dekaler til el lok.. de dekalarkene jeg har kjøpt hadde iallefall rikelig med tall til nummer, så med litt fingerferdighet så burde en kunne butte ut f.eks EL13 med EL17.. Jo, det er en mulighet, men problemet er at EL17 har så gruelig mange 2 tall. Skal bestille et par sett med universaldekaler, så får vi se hva som skjer.
MVH Espen Edited by Espen |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja jeg kaller det iallefall vingehjul, og det er vel det det skal ut som også. slik |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |