MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Norske startsett

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Simen Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 14 mars 2019
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Simen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Norske startsett
    Sendt: 19 mars 2019 kl. 20:32
Jeg er ny i game her, og lurte jeg på om det var noen her som vet om det kommer norske startsett? Søkte i google etter startsett, men ser ut til at slike startsett kommer sjeldnere enn skuddår. Det hadde vært interessant å vite om det kommer flere slik sett i nær fremtid, da jeg igrunn ikke er så interessert i utenlandske tog. Kjøper jeg dette løst, så blir det fort svimmlende summer. Planen var egentlig å kjøpe et norsk startsett, sette det opp en benk i kjelleren og ta det derfra.

Endret av Simen - 19 mars 2019 kl. 20:35
Til toppen
Thomas F Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 12 desember 2007
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér Thomas F Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 19 mars 2019 kl. 21:41
Om det kommer noen nye sett fra NMJ/ Roco, er jeg usikker på. Men ett tips: Meld deg inn i «Modelljernbane, kjøp, salg og bytte» på facebook. Det hender det dukker opp slike sett der brukt.
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell
Til toppen
hamoell Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 10 juni 2012
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér hamoell Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 19 mars 2019 kl. 21:43
Det er ikke noen nye norske startsett, komplett med skinner å styring på markede nå. Det er bare mulig å få tak på togsett og andre pakker med tog og vogner.

Her er noen:
https://www.nmj.no/1017161.html
https://www.glm.no/products/flamsbana-el183-vogner-dc

For å få styreenhet er det nok best å investere i et startsett som kan ha det du trenger utenom. Dette er sparere du mest penger på i stedet for å kjøpe dette løst.

Min pusher: www.glm.no
Til toppen
Simen Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 14 mars 2019
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Simen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 20 mars 2019 kl. 18:52
Takk for tips. Da blir det nok tog på meg også.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,109 sekunder.