MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Svingskive

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
jaksae Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 21 mars 2014
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér jaksae Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Svingskive
    Sendt: 11 desember 2018 kl. 09:38
Har lenge tenkt på å montere ei svingskive på mitt anlegg, og har sett på fleire modeller. Valget står mellom scratsj-bygging - rimelege byggesett - eller dyre komplette automatiske skiver. Det er også valg mellom utgifter til "lang" skinnegang med mange veksler, og dyrt rullande materiell.  Eg har sett på 2 skiver - nmj art.nr 1005226 byggesett, og nmj art.nr 1004748 (Heljan motorisert). Denne siste kan stoppast kvar som helst og treng ikkje tilkoplingsstykker.
Så er spørsmåla mine: Kva er funksjonen til tilkoplingsstykka ?  Korleis vil byggesettet fungere ? Er det nødvendig med tilkoplingsstykker der? Er det muleg at denne på eit seinare tildspunkt kan "automatiserast" ?
Må berre seie at eg bur heilt i nærleiken av Stadt, så her er ikkje noko mj-miljø. Veldig langt til næraste jernbane.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,358 sekunder.