MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Digital styring av ROCO, svingskive.

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Jan-Kristian Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 17 januar 2013
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Jan-Kristian Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Digital styring av ROCO, svingskive.
    Sendt: 07 november 2018 kl. 15:58
Jeg henger meg på denne tråden.
Jeg har en Roco dreieskive 42615 som jeg har tenkt å få installert på DCC anlegg.
Har lest meg frem til at en vendesløyfe modul f.eks Digitrax sin vil fungerer Det jeg lurer på er om hvorfor ene halvdelen av dreieskiven skal ha pluss og minus på skinnestrengen motsatt av andre halvdelen? Det står så i manualen ihvertfall. Noen som har erfaring med dette og gjerne en detaljert kobling som må til. Skal ha 8 tilkoblingsspor på skiven.
Mvh
Jan-Kristian
Til toppen
lokomotiv2770 Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 26 januar 2011
Land: NO
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér lokomotiv2770 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 oktober 2018 kl. 21:36
Flott, mange takk!
Til toppen
jhh61no Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 05 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér jhh61no Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 19 oktober 2018 kl. 21:37
Hei
Her er en som kommer snart https://www.digikeijs.com/en/dr5052-turntable-controller.html
Kommer en enda mer avansert seinere.

Eller f.eks denne https://www.nmj.no/littfinski-tt-dec-r.html

Jarle H Hansen

Bergen

Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++
Til toppen
lokomotiv2770 Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 26 januar 2011
Land: NO
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér lokomotiv2770 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 18 oktober 2018 kl. 13:27
Hva og hvordan kan jeg styre en ROCO svingskive digitalt istedet for å bruke ROCO,s svingskiverkontroller.
Hva trenger jeg som dekoder for dette?

Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,090 sekunder.