MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - El14 og panserglass
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

El14 og panserglass

Post Reply Post Reply
Author
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: El14 og panserglass
    Posted: 18 desember 2016 at 18:19
Vel.. du hadde helt rett. Den som leter osv. Hadde ikke ventet treff her:

Brukte bildesøk jeg. Der dukket dette ikke opp (og ikke et annet fra digitaltmuseum heller). 

Da har jeg det jeg trenger.

StenR
Back to Top
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2016 at 18:01
Hvis du har funnet bilde av 2182 i gammeldesign på Google (bortsett fra bildet fra mdb), er jeg veldig interessert i link, for jeg har ikke klart å finne.

StenR

Back to Top
SveinF View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinF Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2016 at 17:36
Google finner mye rart. 
Back to Top
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2016 at 13:06
Hei,
Var heldig og fikk fatt i Limas El14 2182 i smusset gammeldesign. Tenkte å style den litt, men finner lite data om 2182 i gammeldesign. Funnet ett eneste bilde på mdb. Noen her som vet om denne faktisk fikk panserglass og utenpåliggende tyfon før den ble omlakkert til mellom/nydesign? Vil gjerne lage den slik den var i siste perioden med gammeldesign...
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.