Togkjørespill... |
Post Reply |
Author | |
St.Michael
Veteran Joined: 26 januar 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 324 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 juni 2013 at 22:41 |
Hei.
Min togbane ØVJ (se storskala/ livestem) gjør fremskritt. Etter å ha kjørt frem og tilbake i noen år begynner det nå å utkrystallisere seg 4 stoppesteder. I ene enden en større stasjon med tettsted, så kommer to mindre holdeplasser og til slutt et industriområde i den andre enden av linjen. Jeg lurer veldig på om noen der ute, uavhengig av skala, har en oppskrift på et kjørespill, eller hva det kan kalles. Jeg tenker da på å gi transportoppgaver til ulike tog og vagner og destinasjoner langs linja. Videre at en bruker terning eller kortstokk eller lignende for å gi det hele en viss spenning og uforutsigbarhet. Har sett på engelske togsider at de har flere løsninger og fremgangsmåter på slike spill, men er rett og slett ikke god nok på engelsk for å kunne omsette dette til prakstisk bruk. Meget takknemelig for svar, og kanskje flere ulike varianter også? Hilsen Michael |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prøv å komme i kontakt med noen i FREMO som kan gi deg eninnføring. Delta gjerne på et treff også. Det er "catching"!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |