Tog surfer............... |
Svar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Espen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mot tullinger og idioter kjemper noen og enhver forgjeves. At noen i det hele tatt kommer på å utfolde sin egoisme til fare for sitt eget og andres liv og helse, er vel bortimot umulig å bekjempe, uheldigvis. Det eneste en kan gjøre er å prøve, slik flere her gir uttrykk for, å gi tilkjenne mer nyanserte og fornuftige holdninger. En kan bare håpe at idiotene tar til vettet en gang. MVH Espen |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
![]() |
|
kaidyb ![]() Veteran ![]() ![]() Medlem siden: 24 desember 2008 Land: Norway Status: Utlogget Points: 181 |
Skjønner ikke helt utsagnene i og med at ikke noe har skjedd galt her å ingen er skadet. jeg forsvarer ikke han tog surferen men sier det så kult ut. å under sikkre omstendigheter hadde det vært kult å testa. ikke på en ulovlig måte nei. Nå må dere slutte med å være så følsom på dette tema. At noe synes det er kult er vel greit det vel. hallllooooo. Å at det vekket andre følelser i noen her. beklager jeg sterkt. men Det var det heller ikke jeg som dro inn her. Vi har forskjellig mening på dettte. ok?? sorry...
Endret av kaidyb - 29 desember 2008 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
HAIr ![]() Nykommer ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 13 |
![]() |
Svar ![]() |
Side <12 |
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |