Tog surfer............... |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mot tullinger og idioter kjemper noen og enhver forgjeves. At noen i det hele tatt kommer på å utfolde sin egoisme til fare for sitt eget og andres liv og helse, er vel bortimot umulig å bekjempe, uheldigvis. Det eneste en kan gjøre er å prøve, slik flere her gir uttrykk for, å gi tilkjenne mer nyanserte og fornuftige holdninger. En kan bare håpe at idiotene tar til vettet en gang. MVH Espen |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
kaidyb
Veteran Joined: 24 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 181 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skjønner ikke helt utsagnene i og med at ikke noe har skjedd galt her å ingen er skadet. jeg forsvarer ikke han tog surferen men sier det så kult ut. å under sikkre omstendigheter hadde det vært kult å testa. ikke på en ulovlig måte nei. Nå må dere slutte med å være så følsom på dette tema. At noe synes det er kult er vel greit det vel. hallllooooo. Å at det vekket andre følelser i noen her. beklager jeg sterkt. men Det var det heller ikke jeg som dro inn her. Vi har forskjellig mening på dettte. ok?? sorry...
Edited by kaidyb - 29 desember 2008 at 13:15 |
|
HAIr
Nykommer Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |