Tilbakemeldingsmodul |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 mai 2016 at 06:12 |
Noen som har erfaring med denne. Funnet på E-Bay, og hvis min dårlige tysk forstår riktig så til svarer denne 2 ganger Roco 10787 og er dermed mye billigere
http://www.ebay.com/itm/Digikeijs-DR4088RB-CS-16-kanal-Ruckmeldemodul-2Leiter-Z21-2x-Roco-10787-H0-TT-/162040895540?hash=item25ba63d834:g:rL4AAOSwe7BWveSR |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette produseres av et nederlandsk firma, som fra dem direkte koster 60 Euro, mot altså 48 Euro på eBay. Det virker som det er firmaet selv som legger den ut billigere på eBay. Produktomtalen kan lastes ned fra produktpresentasjonen på nettsiden deres her. Det er en lenke der "DR4088RB Manual v1.11 Multilanguage (NL+EN+DE+FR) Download" (lenken virker) som også har engelsk tekst i seg.
|
|
Svein S
|
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
|
Men kjenner du til noen meldinger om denne, eller har erfaring selv. Hvis jeg forstår dette riktig blir det ca halv pris kontra tilsvarende fra Roco
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei, jeg bare søkte på Google for å finne ut litt mer. Bruker selv Bruce Chubbs Optiotial Detector som jeg har loddet sammen selv etter en artikkel i Model Railroader i 1985. Funker fortsatt, også med DCC.
|
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |