MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Tenkte å lage en liten Car system model. Radius?

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 16 august 2015
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Tenkte å lage en liten Car system model. Radius?
    Sendt: 14 februar 2017 kl. 14:02
Jeg tenkte å lage en liten modell med Faller Car system og trenger å vite skarpeste svingradius. Hva er det? 30 cm over i 180 grader?
HJM.models
Til toppen
eika Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 01 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér eika Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 februar 2017 kl. 15:40
Sitat: HJM.models HJM.models skrev:

Jeg tenkte å lage en liten modell med Faller Car system og trenger å vite skarpeste svingradius. Hva er det? 30 cm over i 180 grader?
Fallers minste radie er 21,8cm men kjører du bare små biler kan du nok gå under det og.

Når går toget fra Skråvika?
Til toppen
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 16 august 2015
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 februar 2017 kl. 16:16
Supert. Jeg laget en 1:1 papirmodell og innersvingen der er tilfeldigvis drøyt 21 og den kan gjøres til 22 og yttersvingen drøyt 27cm

Endret av HJM.models - 14 februar 2017 kl. 16:19
HJM.models
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,062 sekunder.