Telefonkiosk |
Post Reply |
Author | |
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 mai 2007 at 07:39 |
Noen som vet hvor man får tak i rød telefonkiosk?
Fikk tips om at det er en i Østfold som har laget en i nysølv. Modellcompagniet hadde også en, men hvem har overtatt agenturet? |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vet at Vigge har tatt over noe fra Modellcompagniet....Norske signaler,master,balastfix etc.....mulig han også har telefonkiosken(?)
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har to "fra østfold" men jeg tror ikke den er i produksjon.
Det er denne røveren her: Edit: Oi, nærbildets avslørende presisjon, benken er jo ferd med å lette!? Her må repareres! Edited by Henning L - 03 mai 2007 at 14:10 |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Amundsen hadde den dessverre ikke, kun de hadde de andre tingene du nevner. |
|
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er Hans Strömnes som har lagd kiosken som Henning har postet bilde av. Har ikke värt i stand til å få kohntakt med Hans i det siste, så jeg vet ikke om den er å få tak i . Noen som har hört livstegn fra mannnen i det siste? |
|
Pelle
Post Options
Thanks(0)
|
Takker så mye for tips!
Har nå fått tak i telefonkiosken til Hans Strömnes. Han hadde telefonkiosker i "alle" skalaer. Imponerende i N-skala må jeg si, men til gjengjeld VELDIG detaljert i større skalaer... |
|
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvordan kom du i kontakt med Strømnes? Får ikke noe svar på den mailadressen jeg har til ham. Hvor mye koster kioskene nå? |
|
Pelle
Post Options
Thanks(0)
|
Telefonkioskene er nydelig detaljert og korrekt gjengitt i nysølv og er ferdig lakkert. Bemerket meg spesielt at "Telefon" er gjengitt i korrekt størrelse og til minste detalj, i motsetning til den andre utgaven i messing.
Tror kiosken kostet ca. 300,-. Sender deg en PM. Edited by Pelle - 04 juni 2007 at 18:24 |
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |