Svipptur over Dovre |
Post Reply ![]() |
Author | |
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 juli 2010 at 15:21 |
Gt. 5701 på vei nedover Drivdalen
![]() Gt. 5704 på Hjerkinn stasjon. ![]() Drivstua stasjon ![]() ![]() Gt. 5732 mellom Fåvang og Losna stasjoner. ![]() |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusen takk for at du legger ut 1:1 bilder her på forumet. Vi trenger mer av dette her til inspirasjon
![]() |
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Hvis man er på jakt etter 1:1-bilder til inspirasjon, er de dedikerte 1:1-forumene (jernbane.net og NJK) en nesten utømmelig kilde. Hos sistnevnte er det så langt lastet opp ca 120 tusen bilder. |
|
Svein S
|
|
![]() |
|
bergsagel ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Flott mæ nogen hær au
![]() |
|
På vei mot eliten, uten å bli sliten!
|
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Tore: Der er alltid veldig trivelig å legge ut bilder når man får slike tilbakemeldinger, takk for det!
![]() Ses: Ikke alle er lesere på NJK eller jernbane.net, derfor velger jeg også å legge ut her, i tillegg til Jernbane.net, Stinsen og Smalspor. For min del har jeg valgt å ikke legge ut på NJK... Bergsagel: Nettopp, det som er tanken, dette delforumet er ikke akkurat det med mest aktivitet på forumet.. |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Mikael Järn ![]() Veteran ![]() Joined: 23 januar 2010 Status: Offline Points: 249 |
![]() Det motsatte skjer med MJ-bladet,som har løftet seg opptil flere hakk i den senere tid med stoff for alle grupper innen vår mangfoldige hobby.
![]() |
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Nå har ikke jeg kritisert at du legger ut bilder her, men mitt innlegg var en kommentar til Tore som skrev "Vi trenger mer av dette her til inspirasjon". "Mer av dette" finner man altså på de nevnte steder. Samtidig kan det også være en nyttig informasjon for noen at disse nettstedene faktisk finnes og at de har masse bilder. At man i dag ikke er lesere på disse nettstedene behøver jo ikke være noe permanent situasjon for alle. Edited by ses - 25 juli 2010 at 18:59 |
|
Svein S
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |