Svingskive |
Post Reply |
Author | |
jaksae
Viderekommen Joined: 21 mars 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 67 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 desember 2018 at 09:38 |
Har lenge tenkt på å montere ei svingskive på mitt anlegg, og har sett på fleire modeller. Valget står mellom scratsj-bygging - rimelege byggesett - eller dyre komplette automatiske skiver. Det er også valg mellom utgifter til "lang" skinnegang med mange veksler, og dyrt rullande materiell. Eg har sett på 2 skiver - nmj art.nr 1005226 byggesett, og nmj art.nr 1004748 (Heljan motorisert). Denne siste kan stoppast kvar som helst og treng ikkje tilkoplingsstykker.
Så er spørsmåla mine: Kva er funksjonen til tilkoplingsstykka ? Korleis vil byggesettet fungere ? Er det nødvendig med tilkoplingsstykker der? Er det muleg at denne på eit seinare tildspunkt kan "automatiserast" ? Må berre seie at eg bur heilt i nærleiken av Stadt, så her er ikkje noko mj-miljø. Veldig langt til næraste jernbane.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |