MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Steamup hos Finn
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Steamup hos Finn

Post Reply Post Reply
Author
Overkonduktøren View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Overkonduktøren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Steamup hos Finn
    Posted: 02 juni 2012 at 17:09
Finn inviterte til steamup i dag, og det ble en trivelig affære med masse lok, tog kjøring og folk.
Jeg fikk tatt lite bilder, -pri 1 var kjøring i dag! Men noen ble det:

Cirka 2/3 av banen til Finn. Kjempeanlegg å kjøre på! Masse tog og folk til tross går det smertefritt med lite venting for kryssende tog. Bildet ble tatt før kjøringa.

"Eina stasjon" (stasjonsbyggningen); en vinters arbeide og litt til bare på stasjonsbyggningen. En godt fundert stasjon som gir plass til mye tog i begge retninger, og klargjøring samtidig.

En alldeles kjempeflott trelasthandel! Atlantic på vei ut fra sidesporet.

Her er Argyll i forgrunden, mens en lengre togstamme settes sammen etter "Maradonametoden" i nabosporet.

Dette var første skikkelige kjøringa med materiellet mitt på en ordentlig hagebane. Tunga rett i munnen, og de største ulykkene blir ungått. Dårlig middel en plass, og en avsporing for min del. Ellers gikk alt "som på skinner". Tusen takk for en hyggelig mottakelse hos vertskapet  og Livingsteam!

Edited by Overkonduktøren - 02 juni 2012 at 17:10
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2012 at 15:11
Vil bare si tusen takk for at vi fikk komme å se. Veldig moro.
Ble ett Lady Anne byggesett med hjem så nestegang så satser jeg på å ha mitt eget lok å kjøre også :)

Edited by Doogledee - 04 juni 2012 at 15:12
mvh,

Leif
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2012 at 15:28
Og "Finn" er ?
Svein S
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 juni 2012 at 16:47
Originally posted by ses ses wrote:

Og "Finn" er ?
Jeg kan tenke meg Finn er en som koser seg med hobbyen sin, men som kanskje ikke ville like det like mye om både for og etternavn blir offentliggjort slik at potensielle pøbler over hele landet vet hvilken hage de skal vandalisere førstWink
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 juni 2012 at 08:49
Heisann.
Finn er en meget hyggelig kar som har drevet med teknisk hobby i mange, mange år. Som de fleste andre hagejernbaneeiere så ligger også han "litt lavt i terrenget" med tanke på å offentliggjøre for en hel verden hvor det finnes skinner og spor. Hagejernbanetreffet var et kombinert selskap for biologisk familie + livesteamfamilie.
krsven
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,281 seconds.