startersett og tilgjenglighet |
Svar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
NoBrainer ![]() Nykommer ![]() ![]() Medlem siden: 19 juni 2010 Land: Norge Status: Utlogget Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ erakt - Joa, Ben her forklarte meg i detaljer hvordan dette skulle være, men glemte det i den tegningen.
Men nå har jeg lekt så mye med AnyRail at papir versjon 5 er "ute". ![]() Er langt i fra ferdig denne også, men her er det satt av plass til de vendesløyfesporene, ikke sikkert dem trengs nå lengre. Har måtte utvide litt for å få plass til litt mer enn bare "arbeidssporet" og dobbeltsporet rundt. Utrolig kjekt med et slikt verktøy som gjør at man kan få en handleliste og hvor det er lett å gjøre om på konfigurasjoner. Sikkert ikke avansert nok for folk som har dette som hobby, men for meg er dette tidsfordriv, da det er RC som er min hobby. ![]() |
|
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Lasse Prenting |
|
![]() |
Svar ![]() |
Side <12 |
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |