MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Sommertoget - minutt for minutt

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 22 februar 2008
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Sommertoget - minutt for minutt
    Sendt: 05 juli 2017 kl. 17:29
Er det flere enn meg som har blitt inspirert av Sommertoget - Minutt for minutt når det gjelder landskap og detaljer langs linjen? Jeg er litt på etterskudd og ser på strekningen Grong - Steinkjer akkurat nå, men suger til meg masse inntrykk mens toget farer fremover!Smile

Jada, jeg vet det er dobbeltposting, men jeg har faktisk fått masse ideer og inspirasjon til FREMOduler mens jeg har sett på. Egentlig var det vel her jeg skulle postet først, når jeg tenker meg om...
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Til toppen
LokoJon Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 12 mars 2009
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér LokoJon Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 03 september 2017 kl. 20:40
Enig med deg, Svein - masse inspirasjon langs linja på Sommertåget minutt for minutt.
Ble såpass inspirert at det ble Oslo-Trondheim med nattoget og Trondheim-Bodø i midten av august.
Og er i gang med en spennende nytt prosjekt som skal hete Jonsdalen & Omegn.....
Kommer tilbake på det etter hvertWink
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.