Småsnadder hos Europris |
Post Reply |
Author | |
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 januar 2009 at 08:04 |
Europris er ikke akkurat leverandøren jeg forbinder med høykvalitet, for å si det mildt; men følgende produkter ble oppdaget - og prøveinnkjøpt igår:
Limklemmer til kr 5,- pr pakke (!), 2 i "håndstørrelse" i pakken eller 6 i "fingerstørrelse". Jeg rasket med meg noen pakker og fikk kikket litt nærmere på dem hjemme. De virker absolutt å holde mål og til den prisen må det gå i klassen for gode kjøp. De hadde også mye annet mer i klassen "ræl" til samme prisen, bl.a. minskrutrekkersett, dobbelsidig tape, tresnittjern (8 stk i pk), borsett osv. Her er jeg ikke mye overbevist om kvaliteten; men ta en kikk på dette også.
De hadde også sånne klemmer som man i gamle dager fant på disken i banken, dengang det fantes bankkontorer som tok imot fysiske kunder....) for å holde stokken for de tilårskomne kundene. Disse var det 10,- pr stk for.
Jeg fant mine godkjøp hos Europris Lillestrøm. Hvis dere skal finne noe der, må dere nok få på dere kalosjene faderlig fort - jeg skal tilbake og hamstre limklemmer.....
Ha en fortsatt glitrende dag.
Morten M
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |