MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Server error 403 i Vivaldi

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 22 februar 2008
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Server error 403 i Vivaldi
    Sendt: 23 desember 2017 kl. 19:25
Jeg har akkurat reinstallert PCen min, og nå kommer jeg ikke lenger inn på forumet med Vivaldi. Får bare feilmelding 403, ingen tilgang. Med Egde kommer jeg rett inn, noen som vet hva som kan være problemet her? Har reinstallert maskina mange ganger og har brukt Vivaldi hele tiden, har aldri opplevd dette tidligere.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Til toppen
TeVe Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 08 desember 2005
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TeVe Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 desember 2017 kl. 16:35
Jeg opplevde det etter oppgradering til siste versjon Vivaldi (13).
Skalteste ved å innstaldre v12 på nytt.
Ved fapport til Vivaldi sier de at det er på nettsiden til mjf det må feilen ligger.

Endret av TeVe - 24 desember 2017 kl. 16:36
Terje V.
Til toppen
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 24 desember 2017 kl. 19:54
Takk for tipset. Mistenkte at det kunne være noe slikt, jeg har også fått 1.13 etter reinstallasjonen ser jeg nå, får prøve med en eldre versjon.
Min hjemmeside
Til toppen
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 desember 2017 kl. 09:35
Ser ut som at det er den siste oppdateringen til 1.13 som er årsaken til problemene ja. Hadde 1.12.955.38 liggende og installerte den rett over 1.13, og nå kommer jeg rett inn i forumet igjen.
Min hjemmeside
Til toppen
rebelego Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 16 juli 2013
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér rebelego Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 05 januar 2018 kl. 18:03
Jeg har samme problemet. Jeg har lenge trodd at forumet var nede, men oppdaget nå at det fungerer med Firefox og Chrome. Med Vivaldi får jeg kun:

Server Error
403 - Forbidden: Access is denied.
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.

Er det mulig å få forumet til å fungere med Vivaldi igjen?
Konduktør med stjerne av St Olavs uorden. Surrer rundt på Rystelsesbanen.
Til toppen
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 06 januar 2018 kl. 16:19
Jada, bare installer en eldre versjon og ignorer oppdateringer til 1.13, funker helt fint hos meg. Send meg en PM hvis du ikke finner Vivaldi 1.12, så ordner vi det. Smile
Min hjemmeside
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.