Rest in peace Sesam stasjon [:^(] |
Post Reply |
Author | ||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 september 2006 at 17:17 |
|
Uff, ser de har malt over Sesam stasjon så det nå bare er Lørenskog. Gammelt barndomsminne forsvunnet under et lag guggegul maling. Tidene med gode gamle b3 vogner på toget fra røros til bestemor sørpå der konduktøren annonserte passeringen av den berømte fargeklatten på venstre side er bare et fjernt minne...
Er enig i at bygget trengte et strøk maling. Det har sett ganske bedrøvelig ut i det siste... Men de trengte da ikke å male om et stykke tv- og jernbane historie! Edit: slik ble styggedommen (tatt gjennom togvinduet): Edited by carlf - 16 september 2006 at 17:22 |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Den ble da FIN! I motsetning til før ...
Men så er jeg ikke av sesamgenerasjonen! |
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
For sammenligning:
SJARM!!! Og hvor mange stasjoner i vårt langsstrakte land har et tårn! Edited by carlf - 16 september 2006 at 17:56 |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Selv om jeg er "sesamgenerasjonen" så må jeg si meg enig med Henning i dette her Carl - Frederic, det ser bedre ut nå Mvh Andreas |
||
Hilsen Andreas.
|
||
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei! Det er godt å se at det skjer noe fornuftig på jernbanen igjen! Det er jo slik en stasjon skal se ut! MVH, Tom |
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Personlig synes jeg dette ligner "Villa Villekulla", m.a.o. ikke mye pent. Sandvika st. har tårnstillverk. Riktignok ikke i bruk lenger, men ... |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det tårnet hadde i hvertfall en funksjon en gang, tviler på at tårnet på Sesam stasjon har hatt så mye med jernbanedriften å gjøre. mvh Andreas |
||
Hilsen Andreas.
|
||
HAIr
Nykommer Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg enig med de andre om at det ble bedre nå. Og jeg er også av sesam-generasjonen. Selv om Sesam stasjon var gøyal med de fargene, skal ikke en stasjon se slik ut. Da kan vi heller kose oss med bildene! |
||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kan strekke meg så langt til å være enig i at en stasjon skal se slik ut og at den ser ikke så ille ut uten å tenke på hva som var der før, men vi har så mange "normale" stasjoner så hvorfor ikke ha en spesiell!? Realisme er kjedelig!
|
||
Hilsen Carl-Frederic
||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg gir meg ikke: Oooh minner
|
||
Hilsen Carl-Frederic
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |