Reservedeler ROCO El16 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 mars 2009 at 14:56 |
Hei alle sammen!
Jeg har per dags dato 6 El16 lok, de tre nyste, to spesialversjoner fra BMJ samt en av de første i nydesign.. Jeg mangler en ekstradel her, et speil der, noen 1000-voltskontakter både her og der... Jeg fikk en geniai ide, om at jeg kan få kjøpt dette som resverdeler fra ROCO, og lurer på om dere har peilng på delenummer på følgende: "Godtepose" for El16 nydesign (speil og 1000-volts kontakter) "Godtepose" for El16 Cargonet (speil og 1000-volts kontakter) "Godtepose" for El16 Cargonet Sølv (speil og 1000-volts kontakter) Trenger også et par ploger med plass for koblingsholder, altså IKKE heldekkende... (GULE) Da alle mine ekser er pakket ned får jeg ikke fat i numre på delene med det første... Dersom noen har katalognummer på dette for meg, blir jeg veldig glad! Og om noen vet om noen (nett)butikker som har disse delene, blir jeg enda gladere! |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har støpt 1000V kontaktene i hvitmetall,hvis du trenger......
![]() |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Gule ploger har jeg, om du trenger. (Fra en Roco SJ Rc6) Kan trygt anbefale morten.h´s støpte deler - jeg har vært i samme situasjon som deg mht. delemangel
![]() Reservedelerkan du evt også få tak i på tradera.se - jeg har sett flere tilbud på deler til Rc´lok, og godteposene til Rc er temmelig like el 16 hva formlikhet angår. Et problem er likevel at de fleste selgerne av så små artikler stort sett selger innom Sverige, men mulig de lar seg overtale til å sende til Norge. Edited by Lars Gjertsen - 10 mars 2009 at 16:18 |
|
![]() |
|
Espen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
"Da alle mine ekser er pakket ned får jeg ikke fat i numre på delene med det første..."
Hehe Kansje litt sært å pakka ned eksene ![]() MVH Espen |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
http://www.bahn.hfkern.de/Roco/Menue.html
Her finner du nummer på en del Roco lok. Går du inn på Rocos hjemmeside og søker på artikkelnummeret vil du finne delelister og det du trenger.
Som Lars sier tar det en god stund før deler dukker opp fra Roco, men de har det meste...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Tror du missforstod meg Andreas, er ikke nummer på LOKENE jeg trenger, det er numrene på resverdelene...
Var innom å kikket på roco"s sider, men fant ingen reserveldelslister der i det hele tatt..? |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
http://www.roco.cc/index.php?id=26
Skriv inn artikkelnummeret der. Så finner du en link til PDF - fil med alle reservedeler med nummer for det aktuelle loket. Det jeg ville frem til... Edited by Andreas - 11 mars 2009 at 14:18 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |