Rengjøringsmiddel før maling av modeller |
Post Reply |
Author | |
Ibn Torsdab
Nykommer Joined: 09 januar 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 august 2010 at 14:40 |
Hei, jeg skal (med en viss nervøsitet) prøve meg på et byggesett fra Jordan Highway Miniatures. Dette dreier seg om en Packard 1922-modell lastebil .
For å forberede meg litt har jeg lest en veilednig på flg adresse:
Her bruker han imidlertid noe som heter Polly S. Plastic Prep. for å forberede modellene for maling. Dette klarer jeg imidlertid ikke å få tak i. De nettbutikkene der jeg finner det sender ikke ut av USA.
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette preparatet, eller har forslag til annet som kan brukes? (evt annen fremgangsmåte?)
mvh
Ibn
|
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, Jeg og flere bruker Zalo/JIF og tannbørste og lunkent/varmt vann. Funker alltid. Tviholder på påstanden :" Det enkle er ofte det beste " Mj-Hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Ibn Torsdab
Nykommer Joined: 09 januar 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svaret. Det var egentlig noe slikt jeg håpet å få høre, også |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |