MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Rengjøringsmiddel før maling av modeller

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Ibn Torsdab Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 09 januar 2010
Land: Norge
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ibn Torsdab Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Rengjøringsmiddel før maling av modeller
    Sendt: 17 august 2010 kl. 14:40
Hei, jeg skal (med en viss nervøsitet) prøve meg på et byggesett fra Jordan Highway Miniatures. Dette dreier seg om en Packard 1922-modell lastebil .

For å forberede meg litt har jeg lest en veilednig på flg adresse:

Her bruker han imidlertid noe som heter Polly S. Plastic Prep. for å forberede modellene for maling. Dette klarer jeg imidlertid ikke å få tak i. De nettbutikkene der jeg finner det sender ikke ut av USA.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette preparatet, eller har forslag til annet som kan brukes? (evt annen fremgangsmåte?)

mvh
Ibn
Til toppen
TomL Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TomL Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 20 august 2010 kl. 00:13

Hei,

Jeg og flere bruker Zalo/JIF og tannbørste og lunkent/varmt vann. Funker alltid. Tviholder på påstanden :" Det enkle er ofte det beste "Wink
Mj-Hilsen Tom Lynga
Det enkle er ofte det beste...
Til toppen
Ibn Torsdab Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 09 januar 2010
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Ibn Torsdab Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 20 august 2010 kl. 11:59

Takk for svaret. Det var egentlig noe slikt jeg håpet å få høre, også Smile

Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,078 sekunder.