Rengjøringsmiddel før maling av modeller |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Ibn Torsdab ![]() Nykommer ![]() Medlem siden: 09 januar 2010 Land: Norge Status: Utlogget Points: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17 august 2010 kl. 14:40 |
Hei, jeg skal (med en viss nervøsitet) prøve meg på et byggesett fra Jordan Highway Miniatures. Dette dreier seg om en Packard 1922-modell lastebil .
For å forberede meg litt har jeg lest en veilednig på flg adresse:
Her bruker han imidlertid noe som heter Polly S. Plastic Prep. for å forberede modellene for maling. Dette klarer jeg imidlertid ikke å få tak i. De nettbutikkene der jeg finner det sender ikke ut av USA.
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette preparatet, eller har forslag til annet som kan brukes? (evt annen fremgangsmåte?)
mvh
Ibn
|
|
![]() |
|
TomL ![]() Medlem i MJF ![]() Medlem siden: 02 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei, Jeg og flere bruker Zalo/JIF og tannbørste og lunkent/varmt vann. Funker alltid. Tviholder på påstanden :" Det enkle er ofte det beste "![]() |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
![]() |
|
Ibn Torsdab ![]() Nykommer ![]() Medlem siden: 09 januar 2010 Land: Norge Status: Utlogget Points: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for svaret. Det var egentlig noe slikt jeg håpet å få høre, også |
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |