Regler om logg |
Post Reply |
Author | |
Jernbanemodell
Nykommer Joined: 16 august 2009 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 oktober 2009 at 01:03 |
Hei.
Jeg har lyst til å opprette en Weblogg her. I teksten til delforumet står det: " Personlige dagbøker for bygging av kvart- halv eller trekvartferdige prosjekter. Her gjelder spesielle regler som du kan lese om i øverste innlegg inne på dette delforumet. "
Nå finner jeg ikke disse reglene på det omtalte stedet eller andre steder, så hva er så disse reglene?
|
|
jernbanemodell@gmail.com
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er et veldig godt spørsmål.....
Jeg kan ikke huske når det delforumet ble opprettet og hvilke regler som eventuellt skulle eksistere spesiellt for det delforumet. Skulle jeg finne noen spesielle regler en plass får vi ta det problemet når det dukker opp, og i mellomtiden får du bare skrive i vei om dine prosjekter
Mvh
Eirik
-admin
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |