R/C-utstyr - fysisk butikk ? |
Post Reply |
Author | |
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 mars 2021 at 13:20 |
Finnes det fysiske butikker som selger r/c-utstyr? ❓🤔
Gjerne i Oslo-området. Jeg har handlet litt på nettet hos Norwegian Modellers og Elefun. Så langt er det greit, men jeg synes det er greit å stikke innom en fysisk butikk for å prate litt over disk og finne praktiske løsninger på installeringer, osv. Jeg ser at Smallsize Hobbyland har gitt seg (konkurs). Nå ser det ut som butikken på Ensjø bare driver med modelljernbane i H0- og 0-skala, og NMJ sitt sortement. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tipset Roger. Blir nok en Oslo-tur på lørdag. :-)
Obs! Må nok utsette det litt. Stengt pga corona. Edited by KjellAn - 03 mars 2021 at 15:21 |
|
hilsen KjellAn
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Siden de er lokalisert i Oslo og ikke er matbutikk, apotek eller Vinmonopol, kan det jo hende at selve butikken er korona-stengt frem til den 15. mars i likhet med veldig mange andre butikker. |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
KjellAn
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg sjekket det nå, og da blir det utsatt inntil videre ...
|
|
hilsen KjellAn
|
Johannn
Medlem i MJF Joined: 09 april 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Norwegian Modellers har fysisk butikk på Revetal, jamfør heimesida deira.
Revetalgata 3, på revetal Opningstid: Mandag-Fredag 09:00-17:00 Laurdag 10:00-15:00 Om Oslo ikkje er så langt unna, så er vel egentleg ikkje Horten/Tønsberg det heller. Elefun står det også at har fysisk butikk på heimesida, men den ligg i Grimstad Så då er det jo ut frå kor ein bur, og kva ein meiner er i nærleiken som avgjør om ein kan reise til nokre av dei.
|
|
Norsk H0 2005-, Digitrax Xephyr Xtra, Z21, foreløpig lagra i skap pga oppussing, samt settrackbane sporadisk oppsatt for at junior skal få køyre tog.
|
|
FredrikB
Viderekommen Joined: 25 februar 2019 Location: Norge Status: Offline Points: 12 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Hvis Drammen er «i nærheten» finns Hobbymann på Bjørnstjerne Bjørnsons gate 84. Mvh Fredrik |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
NMJ har RC utstyr også. Jeg har ingen interesse av slikt så har aldri sett om det er mye eller lite. Men sjekk nettsidene for hobbyavdelingen til NMJ https://www.hobbym.no
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |