MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Pussing av 3D print

 Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
kokken Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Medlem siden: 24 mars 2007
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 709
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér kokken Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Pussing av 3D print
    Sendt: 07 desember 2019 kl. 17:35
Er det noen som har gode forslag til pussing av 3d printet materiale? Våtpussing, smergel eller noe annet?
Mvh

Tom-Andrè Engebretsen
http://www.kokken.mj-blogger.no
Til toppen
TeVe Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Medlem siden: 08 desember 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Points: 553
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér TeVe Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 08 desember 2019 kl. 19:29
Minner om at om det er en modell så skal du aldri pusse på 3dprintet. Det er målriktig. Du skal alltid sparkle og pusse på sparkelen til du ser 3dprintet igjen.
Trappenesen i en kurve er ytterkurven av modellen. Trinnet mellom to neser skal sparkles inn og så pusse på sparkelen til du ser nesene igjen.

Terje V.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.