Problemer med å få av kåpe på BMJ/Heljans di3.619 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 februar 2008 at 23:05 |
Hei.
Hvis noen har noen tips, er jeg takknemlig.
I den heller knappe beskrivelsen som ligger ved loket, står det at buffere skal trekkes ut og ploger tas av først. Deretter skal lokkassen bøyes forsiktig, og trekkes av "undervognen".
Javel, dette er da prøvet. Lokkassen sitter dønn fast. Den er bøyelig, og jeg ser at den slipper festet til "Undervognen", men sistnevnte sitter altså helt fast. Jeg vil nødig ødelegge noe ved å eksperimentere - er det noe som har møtt det samme problemet?
Det dreier seg altså om en av de første Heljans di 3. (BMJ) - den skulle nå få dekoder, men jeg har altså problemer med å få lokkassen av.
mvh Lars
|
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke gi deg Lars, kåpa har en tendens til å sitte litt første gangen den skal av.... Jeg pleier å riste loket litt forsiktig,da pleier understellet løsne....
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |