MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Pris på medlemskap
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pris på medlemskap

 Post Reply Post Reply
Author
rta View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 25 februar 2015
Location: Norge
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pris på medlemskap
    Posted: 02 mars 2015 at 00:35
Hei jeg vurderer å melde meg inn i MJF men klarer ikke å finne prisen på medlemskapet. Noen som kan hjelpe?

Mvh Rune
Back to Top
MJF-styret View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem


Joined: 08 juli 2014
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MJF-styret Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mars 2015 at 17:27
Ser at dette mangler på sidene våre ja  Cry 
Merkelig, men heldigvis er vi så smått i gang med å legge om til ny publiseringsløsning så da blir det forhåpentligvis orden på dette.

Kontingentsatsene for 2015 er:
Hovedmedlem, kr 450
Junior tom 16 år, kr 300
Hustandsmedlem (uten blad), kr 100
Utland, kr 600

Fordi vi sliter med medlemsregisteret i Mamut så blir for tiden ingen nye medlemmer registrert til vi er over på ny løsning som blir om ikke mange ukene om alt går etter planen. Send inn din kontaktinfo via http://www.mjf.no/kontakt.asp så tar vi kontakt når vi er oppe og går igjen!

Mvh

Morten W
medlemsregisteransvarlig


Edited by MJF-styret - 02 mars 2015 at 17:27
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 00:07
Artikkelen var utgått på dato. er nå lagt inn igjen med korrekte satser på www.mjf.no
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
EirikS View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 februar 2010
Status: Offline
Points: 449
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EirikS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 13:21
Hva får man igjen for 450,-?
Back to Top
Skiftetraktor View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 februar 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Skiftetraktor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 14:26
I tillegg til MJ-bladet og andre eventuelle sentrale tilbud tilkommer vel arrangementer,aktiviteter og tilbud i regi av lokale MJ-klubber tilsluttet MJF. Noen av disse er vel svært aktive har jeg inntrykk av .
Selv har jeg registrert meg som medlem for ca halvannet år siden, men fortsatt ikke fått medl kontigent eller MJ bladet.
Back to Top
EirikS View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 februar 2010
Status: Offline
Points: 449
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EirikS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 14:51
Originally posted by Skiftetraktor Skiftetraktor wrote:

I tillegg til MJ-bladet og andre eventuelle sentrale tilbud tilkommer vel arrangementer,aktiviteter og tilbud i regi av lokale MJ-klubber tilsluttet MJF. Noen av disse er vel svært aktive har jeg inntrykk av .


LOL
Back to Top
Bjørn R Larsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 864
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørn R Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 17:20
Originally posted by Skiftetraktor Skiftetraktor wrote:

 Selv har jeg registrert meg som medlem for ca halvannet år siden, men fortsatt ikke fått medl kontigent eller MJ bladet.

De har definitivt ikke sine rutiner helt på stell...Confused

Jeg har vært MJF-medlem siden 2001, og trofast betalt min kontingent hvert eneste år. Allikevel har jeg nå opplevd å bli stengt ute fra MJF-forumets medlemsdel, http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=9071&title=tilgang-til-medlemssider-mjf, trolig pga. rot i MJF sine medlemsoversikter.

Eller kanskje "medlemsansvarlig" kan forklare hvorfor?
Med vennlig hilsen,

Bjørn Runar Larsen

http://bjornrl.wordpress.com
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 17:25
Originally posted by Bjørn R Larsen Bjørn R Larsen wrote:

De har definitivt ikke sine rutiner helt på stell...Confused
Du har helt rett, men jeg håper ting blir mye bedre når vi får gravlagt Mamutten og kommet oss over på det nye. Starter antagelig overføring og testing denne uka.

Originally posted by Bjørn R Larsen Bjørn R Larsen wrote:

Jeg har vært MJF-medlem siden 2001, og trofast betalt min kontingent hvert eneste år. Allikevel har jeg nå opplevd å bli stengt ute fra MJF-forumets medlemsdel, http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=9071&title=tilgang-til-medlemssider-mjf, trolig pga. rot i MJF sine medlemsoversikter.

Eller kanskje "medlemsansvarlig" kan forklare hvorfor?
Ja, jeg skal forklare dette, men det blir senere i kveld. Nå er det en barnebursdag som må følges opp!
Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 17:40
Det blir for dumt å skylde på mamut. Det er et utmerket program. Men det må læres, som alt annet.
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
JanT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JanT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 22:19
Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:

Det blir for dumt å skylde på mamut. Det er et utmerket program. Men det må læres, som alt annet.
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 22:57
Jeg er umåtelig glad for at det finnes mange eksperter på Mamut i MJ-miljøet, men desverre er det ingen av dem som nå er valgt inn i styret. I påvente av at noen av ekspertene blir valgt inn tar iallefall det sittende styre omsider et viktig grep og går over til et webbasert system spesiallaget for å være nettopp et medlemsregister og ikke et kontaktoppfølgingssystem som Mamut er (iallefall den versjonen vi har)... Smile
Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 23:03
Men da innrømmer du at det ikke er Mamut som er problemet, bare at dere ikke har den nødvendige kompetansen?
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 23:23
Mamut er jo åpenbart problemet - ikke nødvendigvis i seg selv, men for en relativt liten og relativt ressursfattig hobbyforening har det blitt for mye. Jeg syns vi skal gi styret honnør for nå etter lang tid med problemer - og kjefting - å ha tatt grep og funnet fram til noe som er bedre tilpasset behovet - og de ansvarliges tid og evner. ;)

Jeg ser derfor ingen grunn for herrene over til å mase mer om dette problemet, da det later til at det er løst, til fordel for nye utfordringer. La oss håpe de nye utfordringene - som helt sikkert kommer - er lettere å hanskes med. Men ikke fortvil: det blir sikkert nye ting man kan kose seg med å sette finger'n på!
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mars 2015 at 23:31
Originally posted by Henning L Henning L wrote:

 Men ikke fortvil: det blir sikkert nye ting man kan kose seg med å sette finger'n på!
Helt klart... LOL
Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2015 at 23:51
Originally posted by EirikS EirikS wrote:

Originally posted by Skiftetraktor Skiftetraktor wrote:

I tillegg til MJ-bladet og andre eventuelle sentrale tilbud tilkommer vel arrangementer,aktiviteter og tilbud i regi av lokale MJ-klubber tilsluttet MJF. Noen av disse er vel svært aktive har jeg inntrykk av .


LOL


Hvis man teller antall blader som kom i 2014. SÅ ble det dyrt blad, kom vell et i hele 2014. Meg bekjent finnes det ikke noen tilbud via klubber. Har jeg gått glipp av noe her? Arrangementer og aktiviteter fra klubber som messer som er åpent for alle. Er ingen goder for mjf medlem. Og registrere nye medlemmer har de hatt problemer med så lenge jeg kan huske.

Edited by Wickerman - 12 mars 2015 at 23:53
A matter of life and death
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.