MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Pelles Weblogg

Svar Svar Side  <123
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Pelle Se rullemeny
Nettgruppen
Nettgruppen

Medlem siden: 08 april 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Pelle Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 25 desember 2015 kl. 23:55
I dag 2. juledag har jeg loddet sammen 4 nye vogner til en ny prototype av motorvognsett type 72. Dette er rester jeg hadde liggende, så det er foreløpig ingen nye konstruksjoner. Frontene vil derimot bli etset på nytt snart, så de blir det en del forandring på. Understellet er også et annet enn det forrige: Jeg skal prøve å tilpasse de Pikos BR 440 (art. nr 59990) som kan deles opp slik at de passer bedre til frakt. Dette settet er også fremdeles i produksjon og dermed lett å få tak i, noe Rocos BR 423 ikke lenger er.

Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Til toppen
Pelle Se rullemeny
Nettgruppen
Nettgruppen

Medlem siden: 08 april 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Pelle Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 06 februar 2016 kl. 23:52
Har hatt influensa de siste dagene og ligget rett ut. Da passer det best å starte opp litt pent. Fikk en spennende pakke på posten med mange nye og kommende prosjekter, så jeg loddet sammen 3 teakvogner i løpet av dagen. Eo 119, XCo internvogn og Ao2d salongvogn.
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Til toppen
 Svar Svar Side  <123
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,062 sekunder.