On30. |
Post Reply |
Author | |
orwold
Viderekommen Joined: 09 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 januar 2013 at 17:27 |
Hei. Trodde jeg skulle slutte med modelltog og har solgt ut HO togene mine over lengere tid. Men så dukket Håvard Houen og Troels Kirk opp. Greier ikke slutte men har kommet til at jeg vil bygge diorama eller en liten bane. Gikk meg over hodet og alt kokte opp i kålen. Visste ikke hva jeg ville tidligere.Ble frustrert og modellene havnet i monter. Reiv tre påbegynnte anlegg og mistet helt interessen. Har gjennom mange år bygget scratshmodeller. Nå er det On30 som gjelder. Det er vel der jeg hører hjemme. Mitt spørsmål er følgende. Hvor kan jeg lettest få tak i lokomotiver det være seg Backmann og liknende? Skal ikke ha mange kanskje tre fire lok. Må jeg bestille fra USA eller finnes det forhandlere her på berget? Å se et lite smalsporlok tusle avgårde på en gyngete linje med fine sceener rundt er for meg lykke. Veldig takknemmelig for svar. MVH Odd Rune.
|
|
orw
|
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Odd Rune. Jeg har noet nytt On30 materiell for salg, innkjøpt til et prosjekt som nok ikke blir realisert. Sender deg en PM i løpet av kvelden.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |